Wednesday, September 4, 2013

Од Вас за Вас: "Случувањата на Muranyi"

Имено,еднаш пишував за една случка која ми се случи пред точно 6 години,кога имав непријатно искуство со звуци од дишење-експирации во мојата соба,поточно до мојот кревет.Истите не можев на ниеден логичен начин да си ги објаснам.Првата моја логична претпоставка беше дека можеби го губам разумот,но истите звуци кои доаѓале од мојата соба ги слушала и сестра ми.Штотуку открив дека не сум единствениот на кој му се има ова случено,на нетовима можеби стотици вакви дешавки и као сите немаат поима што може да биде.Буквално истите дешавки насекаде,време на случување после 3 часот,двапати во рок од месец дена.Како да се работи за клише.Се прашувам што би можело да биде?Дали некој од вас имал искуство со овој феномен?

Ај дишењето,туку истиот период,летото пред 6 години,моите беа на одмор а јас бев сам дома.Дента кога ми се случи дешавката за која пишувам,дојде баба ми и ми спреми ручек и си замина со зборовите,ги паметам и ден денес-Сине,имаш ручек,батачиња ти спремив,на шпорет ти се,земи и јади,немој да не си ручал.Тоа беше околу 3 часот попладне и си замина,а после саат време дојде девојка ми и јадевме во некое кафанче.Се вративме дома,седевме некои си 3-4 часа и вечерта излеговме во 12 у дискач.Диското помина и тргнавме накај дома и гладни нормално,почнавме разговор околу тоа каде би јаделе,што би јаделе,па дали до фурна Чаир или на гиро или штотијазнам и пази го моментов-јас,кој сум мрзелив,кој ќе умрам од глад ако некој нешто не ми спреми зашто јас нема шанси да го направам тоа и велам на девојката:Абе ај што ќе јадеме глупости,башка и уморни сме,имам дома батачиња што спремаше баба ми,ќе јадеме тоа.И ок падна договор,стигнавме пред врата кај мене дома,ја отворам клучалката и прво што осетив беше миризба на скара во мојот стан.Беше околу 3.часот по полноќ,т.е. 3 и нешто(и ова имало некоја врска во овие вакви појави,не е случајно тоа време).Се погледнавме со девојка ми и одиме накај кујна,од каде доаѓаше мирисот и ринглата каде стоеше тенџерето со батаците беше вклучена на максимум,а батаците си се крчкаа како да беа пуштени пред 5 мин(остајте вие батаци во масло на максимум пуштена рингла и видете што ќе се случи за еден час,а не за три часа колку што бев излезен од дома-во случај да си помислите дека сум ја заборавил ринглата вклучена пред да излезам,јас шпоретот дента воопшто не го ни користев).Си признавам,се уплашив најмногу што можам,ја исклучив ринглата и таа вечер спиев во кола на паркингот кај Александар Палас:(

После тоа мајка ми палеше во собата темјан,околу две недели и сите паранормални појави ги снема.Дури и чудно ми е како човек е во состојба да ги голтне свесно,т.е.игнорира такви запрепастувачки феномени и да си продужи со животот и да остане нормален.Но,кога и да се сетам на тоа ме полазуваат морници и не би сакал повторно да ми се случи.

Ај сега некој од форумов нека ми одговори дали слушал експирации во собата и за што би можело да се работи.


Пренел: Muranyi (Кајгана Форум)

1 comments:

Anonymous said...

Koga bese mojot 16 ti rodenden se vrativ posle vecerno iskacanje okolu eden casot po polnok. Spiev kaj baba mi I vo sobata slusav mnogu jasno dishenje. Doagase od stolicata sproti mojot krevet. Se zaprepastiv no se pomoliv na Boga I resiv da spijam . Posle 5 godini vo istata soba se razbudiv bez posebna pricina vo 5 nautro I vodov seniste ispraveno stoi do mojot krevet. Pocnav da vristam I moite dotrcaa I ja zapalija lambata. Se bese na svoe mesto vo sobata I senisteto go nemase.

Post a Comment

Коментар?