Monday, February 25, 2013

Светлина во форма на круг

Imam 3 godishen sin koj objasnuva deka gleda svetlina vo forma na krug i koja ispusta zvuk kako blago zuenje.Mnogu cesto pred da si legne ja pee taa melodija zuejki i kazuva deka svetlinata mu ja kazala pesnickata i deka mu ja pee pred da zaspie.Isto taka mnogu cesto koga sum nervozna,izmorena ili bolna,toa 3 godishno dete mi vika deka ke me izleci krugot ako go vikne ,da mu spushti struja na raka , ja kreva rakata i potoa me masira i za cudo sekogas znae da me dopre tocno tamu kade me boli.Koga go prashuvam kako znae kade me boli mi kazuva deka tamu zastanuvala svetlinata.Posle negovoto masiranje ne mi pominuva bolkata ama sekogas mnogu se naezuvam i me smiruva na nekoj nacin iako toa negovo odnesuvanje strashno me voznemiruva...
temava ja predlozuvam zatoa sto neznam kako da se spravam so seto toa neznam dali treba da pobaram pomos od psihijatar ili da mu veruvam na deteto
se nadevam deka ke napisete nekoe mislenje sto ke me informira ili uste podobro nekoj sovet
i dali taa svetlina se vsushnos orbovi?





Пренел:Mama. (kajgana)

0 comments:

Post a Comment

Коментар?