Tuesday, March 20, 2012

Фабриката Ино Спектар (Milly)

Некој претходно има спомнато за фабриката Ино Спектар во К.Вода близу цементарницата. Јас живеев близу до тој дел, татко ми цело детство го прошол таму и кажува дека порано навистина таму имало гробишта. Кога се градеа некои фабрики таму пред 10-12 години и кога се копаа темели, се најдоа многу коски, черепи со што уствари и се потврдува дека имало гробишта. На нас децата не ни даваа да идеме натака додека се копаше и градеше пошто знаеја дека можеме и коски дома да им донесеме да ги проучуваме :D И таа приказна дека имало духови, па ги снемало откако се изгради камбаната се вртеше долго време низ населбата, али колку е вистина незнам. Знам само дека пола невработени чичиња од населба пробаа да работат како чувари и после ден два се откажуваа. Еден дури и срцев удар го стрефило додека бил 3та смена на работа, ама мислам дека тоа му беше од што многу цврцкаше а не од што видел некаков си дух. :ROFLMAO: 
А малку погоре од тоа место, одејќи накај Припор ама не по главниот пат туку по една друга споредна уличка на еден свиок има кош којшто одамна стои само со табла и за тоа место сум чула две приказни. Првата е дека пред 20тина години некоја невеста која што била присилно омажена ноќта после свадбата се обесила на кошот и дека сега ноќе излегувала на тоа место. Втората е дека таму се случило убиство, односно дека некој сопруг си ја упукал жената баш на тоа место и дека сега таа жена се појавува. Многу пати сум поминувала навечер оттаму бидејќи имам роднини по таа улица, па ништо не ми се случило :) 



Пренела: Milly (Кајгана Форум)

0 comments:

Post a Comment

Коментар?